Predavanje o lahkem branju / Előadás a könnyített olvasatról

Vsi ljudje imamo pravico do informacij.

Vsi ljudje potrebujemo informacije.
LAHKO BRANJE je koristen za vse ljudi.
Najbolj koristen je za ljudi,
ki potrebujejo lahko branje. 

V organizaciji VDC Lendava smo se v petek, 

20. 5. 2022 udeležili  predavanja o lahkem branju.

Predavanje je bilo v Mestni knjižnici Lendava. 
Strokovni delavci šole so si lahko obnovili znanje o lahkem branju.
Učenci pa so lahko slišali prijetne lahke zgodbe. 
 
Predavanje je bilo v Mestni knjižnici Lendava. 
Strokovni delavci šole so si lahko obnovili znanje o lahkem branju.
Učenci pa so lahko slišali prijetne lahke zgodbe. 

Hvala za povabilo.


Minden embernek joga van információkat kapni. 
Minden embernek szüksége van információkra. 
A könnyített olvasat hasznos minden ember számára.
Leghasznosabb azoknak, akiknek szükségük van rá.
 
A lendvai VDC szervezésében részt vettünk pénteken,
2022. 5. 20-án a könnyített olvasat előadáson. 
Az előadás a városi könyvtárban volt. 
Iskolánk pedagógusai feleleveníthették a tudásukat.
A tanulók pedig kellemes könnyített történeteket hallhattak. 
 
Köszönjük a meghívást! 
 
 
 
 
 
 
 
Dostopnost